duminică, 3 octombrie 2010

Lipsa de timp

In ultima vreme am avut chiar multa treaba de facut si nu am prea avut timp sa scriu , si nici nu prea am avut idei despre ce sa scriu.Dar sper cat de curand sa scriu ceva articole noi.Mda , is a 12a , si acuma incerc sa ma pun cat mai bine cu burta pe carte , caci , incerc sa recuperez mult timp pierdut , si in care nu am produs mai nimic.Laziness sucks , at least for me.Si acuma cum imi dedic mai mult timp studiului , is destul de obosit , si cu putin timp , si asta ma face sa ajuns in a lack of inspiration.
Asa ca azi mam gandit sa fac un articol cu linkuri la scrierile mele mai vechi , ca sa nu trebuiasca sa tot dai la "postari mai vechi".Sunt si multe greseli in ele , dar no sa le prea editez postarile acelea caci in momentul de fata sunt niste "amintiri" si as vrea sa ramana asa , dar sunt deschis la pareri despre.So , lets start , shall we?..:
Tragedia Podului (my 9th grade pride)Tragedia podului
Ultimul drum,ultimul fum.Un un regret(the moment those memories we're frozen to death)Ultimul fum,ultimul drum.Un regret
An article , you'll see one day and wonder link
Si cam astea ar fi cele la care as putea sa dau link sa se citeasca mai usor.
Eu v-am salutat and wish you luck in all.Bye

Un comentariu: