vineri, 16 ianuarie 2009

Tragedia podului

Tragedia podului

de Gothyic Denis


`Da! Ce seara frumoasa de iarna…vantul nu bate deloc , cerul e plin de stele , luna plina lumineaza lacul si vechiul pod.Tot ce se aude e sunetul mort al linistii.Totul e asa linistit si frumos…dar ce se vede??..A da.Sunt doar cateva cupluri de tineri indragostiti.Te intrebi poate:”ce cauta ei la acest pod? , de ce au venit ei la acest pod in loc sa mearga la un restaurant , cinematograf , discoteca , oriunde dar nu aici , in frig , pe un pod vechi de cand lumea. Defapt , ei au venit in acest loc , deoarece e considerat romantic datorita legendelor si povestilor de dragoste legate de acest vechi pod.Poate acum incepi si tu sa iti imaginezi o poveste , la fel ca multi altii , care au ajutat la imbogatirea frumusetii acestui loc.

Multi s-au intrebat care dintre multele povesti si legende sunt adevarate , dar eu stiu adevarata poveste a vechiului pod.

Aceasta poveste s-a intamplat intamplat in timpuri vechi , in timpurile marilor regi si imparati , in care religia era la baza vietii fiecarui om , in care deciziile Bisericii si razboaiele controlau soarta vietii lor.In acele timpuri , intr-o tara mareata si inconjurata de razboaie , in inima unei paduri , pe un lac erau un pod , in jurul caruia circula legenda lui Arthur si a cavalerilor mesei rotunde , si se spunea ca acel lac era locul de odihna a lui Merlin alaturi de Arthur si cavalerii sai , si in acele vremuri , lacul se numea ‘’lacul lui Merlin’’.

Intr-o zi de vara , pe acel pod statea o tanara fata care admira lebedele….numele ei era Jeane , era imbracata cu o rochie veche in stil Victorian de culoare neagra , mainile ii erau acoperite de o pereche de manusi negre , in picioare avea o pereche de papuci de gala.

Coborand incet de pe pod , in timp ce privea lebezile , a alunecat de pe pod si a cazut in lac.Nestiind sa inoate , ea se inneca incet si cadea spre fundul lacului.Tot ce mai vedea era numai apa in jur si razele soarelui care treceau prin apa si simteam cum incet incet se stingea din viata.In ultima clipa , tot ce a vazut , a fost ceva ce semana cu o piatra care a fost aruncata in apa , dupa care si-a inchis ochii si “ a adormit”.

Dintr-o data , o lumina puternica stralucea , tot ce se vedea era numai alb , se auzeau niste voci , dar nu se intelegea nimic , apoi fata s-a trezit si incet isi deschidea ochii.

S-a ridicat din pat si incepea sa se uite in jur…pe pereti erau multi cruci , un dulap in coltul camerei , geamurile erau cu vidrarii…si-a dat seama ca e intr-o camera de manastire.Cand s-a intors in cealalta partea , sa vada toata camera , a vazut un calugar ce se ruga la o cruce.Ea i-a zis cu o voce inceata si putin ragusita :

-Buna…mi-ai putea zice unde ma aflu?

Cand calugarul si-a intors capul , pe chipul fetei lui Jeane parea ca il recunoaste pe calugar , iar calugarul , cu fata plina de lacrimi si cu o expresie fericita a fetei , s-a dus catre ea si imbratisand-o i-a zis lacrimand :

-Cat ma bucur ca te-ai intors printer noi. Credeam ca te-am pierdut pentru totdeauna.M-am rugat 2 zile si 2 nopti fara oprire , ca Domnul sa te vindece sis a te readuca printer noi.

-Si eu ma bucur sa te revad , Richard , fratele meu.in timp ce il imbratisa si ea , lacrimile ii curgeau lin pe obraz.

-Hai sa coboram in sala de mese sa mai discutam , caci e mai placut acel loc decat aceasta camera saracacioasa.

Dupa care cei doi au iesit din camera , si mergeau pe un vechi hol spre sala de mese.Pe peretii acelui hol erau multe potrete uriase , cu conducatorii manastirii. Cand au trecut pe langa cel din capat , dinaintea scarilor , Jeane s-a uitat cu ura la un porter , la care pe placuta de aur de dedesupt , nu era scris nimic.

Dupa ce au bocorat scarile , aceastia au intrat intr-o incapere uriasa , ale carei pereti erau din piatra gri , la capatul salii era o cruce uriasa aurie pe care era rastignit un Iisus auriu , iar pe pereti erau geamuri uriase prin care treceau rzele soarelui si ‘’bronzau’ trupul lui Iisus.

Asezandu-se cei doi la masa , su incput sa-si vorbeasca:

-Jeane , pe unde ai umblat? Nu te-am mai vazut sau auzit ceva de tine de mai bine de 2 ani.

-Pai , frate , de acest tinut bretonic m-am cam plictisit , si am calatorit prin tinuturile celtice…

-Ce?!?!..ai umblat printer acei necredinciosi care ‘’stirbesc’’ credinta oamenilor in fata Domnului?

-Richard , calmeaza-te.Ceea ce am invatat de la inaintasi si preoti despre celti sunt doar minciuni. Si ei se inchina Domnului , dar prin alte moduri.Noi suntem invatati sa purtam ura pentru ei pentru ca nu reusim sa le cucerim teritoriile si pt ca preotii nostril au reusit sa-l cinvinga pe Papa sa-i declare ‘’necredinciosi”..pentru ca au alte metode care din punctual lor de vedere nu este voie alta invatatura in afara de cea care ne-o dau ei , si cu care ei ne conduc viata , iar noi o traim dupa spusele lor , fara sa intrebam , caci daca punem intrebari , ei ne ameninta ca Domnul ne va arde in Iad…..

-Nu m-ai vreau sa aud aceste baliverne…si nu-mi vine sac red. Acelasi sange cu mine , sa umble printer acei necredinciosi!! Va trebui sa fii spovedita ,sat ii post , sa….

-Taci frace…Nu voi face acele lucruri care is fara rost , si nu am facut nimic. Poate am baut cam mult…si apropos de asta…Umbland printe celti , am aflat ca sunt foarte prietenosi si ca stilul lor de viata e foarte plin de bucurie.Ei stiu sa se distreze , daca ai auzi ce melodioasa si vie e muzica lor , iar petrecerile lor sunt asa minunate , si la acele petreceri am gustat bautura lor traditionala , care e whisky , dar e asa bun si cand e acompaniat de masa si cantecele lor. Totul e asa placut la ei.

-O sa incerc sa iti inteleg aceste aventuri….dar…

-Dar…. vreau sa te intreb ceva.Cine m-a adus aici?tot ce imi amintesc e ca eram la lacul merlin si ca am cazut de pe pod in lac…..dupa care m-am trezit aici.

-Dar ce cautai la acel lac?

-Ai auzit de legenda lui Arthur si a cavalerilor mesei rotunde?

-Da , am citit acea legenda de la un frate calugar.

-Atunci stii ca acel lac e locul in care Merlin cu Arthur si cavalerii mesei rotunde au fost ‘’ingropati” si acum sunt paziti de o zana , care i-a fost eleva la Merlin,,

-Da , dar totusi ce cautai la acel lac?

-Am vrut sa vad locul de odihna a lui Arthur si a cavalerilor.

-Da , si acel lac era sa ajunga si locul tau de odihna.

-Stiu.Iar acum vei incepe sa zici ca Domnul a blestemat acel lac , sau ceva de genul acesta , doar ca eu sa nu ma mai duc acolo.Nu este asa?

-Pai , si eu am avut curiozitatea de a vizita acel lac , dar am citit o carte despre acel lac ca a fost interzis si blestemata de domnul.

-Dar de ce este interzis?

-Am intrebat si eu pe marii preoti , care mi-au zis ca asa a dorit Domnul si ca motivul e secret , si e cunosc doar de mai marii Bisericii.

-Sau pt ca in acel loc armata bretonica a suferit o uriasa infrangere din partea celtilor , iar ofiterii care au trait un timp printer celti si s-au intors in tara , au inceput a scrie carti despre abuzurile religioase ale Biserici..si au fost condamnati de Biserica ca fiind eretici si s-a ordonat ca sa fie vanati si omorati.

-Stii prea bine ca nu s-a intamplat asa….zise Richard cu un ton ridicat si voce autoritara…ci acei ofiteri au fost prinsi si masacrati in ritualuri sataniste ale celtilor, si scrieri..mmhh…singura scriere a fost a singurului ofiter care a resit sa evadeze si sa scrie intr-o carte cum au fost masacrati camarazii sai….el a fost singurul supravietuitor din intreaga armata.

-Defapt a fost singurul care a reusit sa isi salveze viata dintre toti acei ofiteri , deoarece a acceptat sa traiasca in tacere sis a scrie minciuni…observi ca noi toti suntem invatati sa ascultam orbeste , fara sa punem nici cea mai mica intrebare , deoarece daca pui intrebari esti eretic pt ei , cineva care va fi amenintat de ei ca va arde in Iad doar pt a pastra tacerea , deoarece prin aceasta putere de convingere care o au asupra noastra preotii , ei profita de credinta noastra in Dumnezeu pentru castigurile lor personale si ca ei sa traiasca in lux.

-Si cred ca observi ca acum si eu is unul dintre ei.

-Da , cred ca observi ca eu sunt unul ditre ei,

-Am observat asta , vai…multe s-au schimbat de cand am parasit aceste locuri….sper ca u sa reusesti sa faci cateva schimbari bune in aceasta privinta….

-Si eu sper.

-Vad ca ne-am cam indepartat de intrebarea mea.Cine m-a adus aici?Cine m-a salvat?

-Vino cu mine sa te prezint lui.Si el astepta trezirea ta ca sa te poata revedea dupa atatia ani.

“Sa ma revada dupa atatia ani?...oare cine o putea fi…parintii mei au murit in timpul razboiului…?...(o furtuna de ganduri si intrebari loveau acum mintea lui Jeane , se tot intreba , cine ar putea fi aceasta persoana)”

Cei 2 s-au ridicat de la masa si au mers la scarile ce conduceau spre o camera a manastirii….dupa ce au ajuns la usa , Richard a batut la usa si din interior se auzea o voce care le zicea sa intre.

Cand au intrat in camera , Jeane se uita in jur si analiza camera.Era o camre simpla de manastire , cu diverse cruci si portrete pe pereti , si o mica biblioteca , iar la fereastra se afla o persoana , care cand s-a intors , Jeane l-a recunoscut.Era William , fiu unui mare nobil , care detinea partea estica a Londrei , inclusive manastirea in care stateau , care a fondat “Marea biblioteca” din acel oras.William era conducatorul acelei manastiri si facea parte din curtea regala.William era un mare conservator al acelor timpuri , mai ales in privinta religiei si ii uraste pe celti asa mult incat el insusi a executat cativa in piata centrala a orasului , iar acesta era un motiv pentru care Jeane il ura , dar totusi…William o iubea pe Jeane de cand o cunostea si incerca mereu sa o cucereasca , dar nu a reusit niciodata.

-Buna Jeane , incantatoare ca intotdeauna.Apropriindu-se de ea , i-a dat un bughet de flori orhide si ia zis : Aceste flori sunt printer cele mai rare din aceasta lume , dar nu se pot compara cu frumusetea ta.

Jeane isi zicea in sinea sa “Doamne , ce ma poate enerva aces tom de doi bani”

-Iar tu ai ramas la fel William.Am auzitm ca tu ai fost cel care m-asalvat.

-Da , asa e….si te-as putea salva la orice moment , ori de cate ori…pt frumusetea ta.

-Da,da,da.Dar parca acel lac era interzis de catre voi preotii.Ce cautai acolo?

-Pai….

-Taci din gura.M-am saturaturat de replicile tale si minciunile tale , iar florile , poti sa le mananci , ca nu-mi plac.Ma duc afara sa iau o gura de aer.

Dupa ce Jeane a iesit din camera . cei doi s-au asezat la o masa si au inceput a vorbi.

-Richard , frate. Nu stiu de ce , dar nu pot sa mi-o scot pe Jeane din minte.o iubesc si o urasc in acelsi timp , dar mai mult o iubesc , vreau sa ma unesc pe vecie cu ea si sa-mi poarte urmasii in pantece.

-Wiliam , si eu care sunt fratele ei , no pot convinge sa se casatoreasca cu tine.

-Richard….. tu tii minte cine te-a ajutat cand erai urmarit de autoritati ca un caine si ti-a dat o noua identitate cu pretul vietii ca sa scapi…tii minte cine te-a adus la aceasta manastire si ti-a dat un rang inalt pentru a avea un venit mare?

-Da , tin minte.Tu m-ai ajutat si de aceea ti-am jurat loialitate in fata Domnului , si sa te ajut mereu cand vei avea nevoie.

-Da , si de aceea iti cer , sa incerci s-o convingi pe sora ta sa ma iubeasca.

-Bine , te voi ajuta.Dar acum trebuie sa plec , am de participat la o sedinta importanta. Cu bine si Domnul fie cu tine.

-Domnul fie cu tine , frate.

Intre timp , Jeane se plimba prin gradina manastirii , cand deodata a vazut un trandafir negru.L-a ridicat si se gandea :” Ce trandafir minunat, nu am mai vazut niciodata un asemenea trandafir.Oare cine la aruncat aici?”.Apoi a strigat tare : “Care ati aruncat un trandafir negru aici?!?...Liniste totala , apoi a aparut un om in spatele ei.Cand s-a uitat la el , s-a speriat si a cazut pe jos , unde incepea sa tremure..”oare de ce s-asperiat?”..pai s-a speriat asa tare cand vazuse ca acel om nu avea deloc ochi , avea un spatiu negru intre ochi , dar totusi se uita spre ea , de parka o putea vedea…si i-a zis :

-Tu nu ai ochi?..cum de?.poti vedea?

-Da , pot vedea chiar mai multe decat ochiul uman.

-Cum poti fara ochi??..ce esti?

-Te-ai speriat din cauza asta.scuza-ma. Is obisnuit sa stau printer oamenii care sunt obisnuiti cu mine.

-Nu-I nimic.Dar cum poti vedea fara ochi?Nu steam ca oamenii pot vedea fara ochi.

-Nu sunt om.De asta pot.

-Atunci cine , ce esti?

-Ma numesc Cyrus.Sunt un inger cazut care doreste sa se intoarca printer semenii sai de Sus..la inceputurile timpului am fost atras de Lucifer , dar am vazut numa acum ca vorbele sale erau doar ca san e atraga pe noi impotriva Creatorului.Acum eu regret ca am fost convins si mi s-a zic ca ‘’cheia’’ mea spre Rai sunt 2 suflete umane pure care va trebui sa le conduc in acelasi timp spre viata de apoi.

-Inger?credeam ca voi stati toata ziua in Rai si va rugati Domnului cu cantece de lauda si cei cazuti au misiunea de ai atrage pe cat mai multi oameni in Iad…

-Da , dar nu facem doar atat.Noi mai venim si in lumea muritorilor petru a va ajuta pe voi oamenii si sa inclinam balanta in razboiul etern intre bine sir au.

-Acum am mai inteles ceva , dar tot is in ceata putin..eu am uitat sa ma prezint , sunt

-Jeane.

-De unde stiai?

-Te stiu de acum cateva zile cand stapanul si prietenul meu te-a salat din acel lac.

-Stapan si prieten?esti cumva in slujba lui William?

-Nu.E altcineva…

-Aaa.Deci el m-a salvat , nu William , ce mincinos.Dar de unde stiu ca nu ma minti si tu?Da-mi o dovada ca nu minti.

-Dovada e in mainile tale.

-Trandafirul negru?

-Da , emblema satului pe care il conduce stapanul meu.Iar trandafirul , e insemnul puterii lor asupra satului , iar cel ce il poarta face parte din familia capului satului.Stapanul meu l-apierdut cand a trecut prin aceasta gradina pt a te aduce in acest oras pentru adapot sis a fii ingrijita.Caci dupa ce am trecut pe langa aceasta gradina , un fel de preot alaturi de cativa soldati , au inceput a striga dupa noi si am fost fugariti de acei soldati.Iar acest tradafir a fost pierdut cand stapanul meu a fost lovit de o sageata si a trebuit sa plecam de aici , pe tine lasandu-te in gradina cu speranta ca oamenii bisericii vor avea grija de tine.

Acum eu trebuia sa ma intorc sa recuperez acel trandafir , dar vad ca cineva l-a recuperate inaintea mea.Stapanul meu cred ar fi foarte bucuros daca il ve-ti inapoia dumneavoastra inapoi Lady Jeane , caci mi-a povestit ca v-a mai intalnit de cateva ori , dar nu a avut curajul sa va intrebe de nume.Daca vreti sa veniti , va conduc eu.

-Cum sa nu vreau sa vin.Vreau sa il cunosc pe acest salvator al meu.Dar unde sta ascuns acesta?

-El acum sta in speranta ca vei vrea sa vii , la Lacul Merlin.

-Ce mai asteptam?..hai sa mergem..

Dup ace au iesit din gradina , s-au auzit niste voci care strigau “Iar e tipul de acum cateva seri…Prindeti-l”

Apoi Jeane l-a intrebat pe Cyrus.

-Oare pe cine au vazut de striga asa?..iar cand s-a uitat spre Cyrus , acesta nu mai era. “oare unde a disparut?”

Apoi a venit un soldat langa Jeane si a intrebat-o :

-Lady Jeane , ati patit ceva?v-a facut ceva acel nemernic?

-Nu , nimic.

-Bine atunci , caci contele William isi facea griji unde ati disparut.Vai , daca as fi in locul dumneavoastra , si cu Wiliam care vad ca isi face griji pt dumneavoastra….

-Nu mai a-ti continua sa cautati intrusul?.poate chiar acum e in camera lui William si il asasineaza..

-Sper ca nu…Soldati!Continuati intrusul…stiti bine ca daca e prins , vom fim rasplatiti.

Dupa ce soldatii au plecat , Jeane s-a mai plimbat putin prin gradina dupa care a plecat spre lac.

Cand a intrat in padurea de langa lac , isi zicea in sinea sa “sper sa nu fie iar o gluma de a lui Wiliam, Sper sa arate bine salvatorul acesta”. Cand se afla la cativa metri de pod , putea vedea pe cineva care state ape acel pod . unde statea pe pod si scria intr-un fel de jurnal.

Cand s-a apropiat de el , Jeane vroia sa ii zica ceva , dar acesta a zis inaintea sa:

-Tu trebuie sa fi Jeane , ceea ce mi-a gasit trandafirul.

Cand acesta s-a intors cu fata spre Jeane , aceasta i-a vazut chipul si imbracamintea.Avea o un chilt scotian negru cu rosu , si o camasa neagra.Avea o fata placuta , ochi verzi si par lung si brunet deschis.

-Iar tu esti….

-Eu sunt Angus MacBeth , un simplu calator de prin tinuturile celtice.

-Nu trebe sa zici mai multe , caci te tin minte , te-am intalnit la acel concurs de cine rezista sa bea cel mai mult wisky….vai , nu-mi vine sa cred ca ai fost printer primii care au cazut si au adormit dupa prea multa ‘’agitatie’’….

-Se mai intampla…vroiam sa am curaj sa te invit la un dans , dar se pare ca dansul somnului m-a luat inainte.

-Si eu vroiam sa te invit la dans , dar…m-am gandit ca fiind fiul nobilului satului , aveai deja o aleasa , si nu vroiam sa ma amestec.

-Asa ceva nu se intampla in traditia familiei mele , deci…ai fi putu linstita sa ma invite la dans.

-Da.si incepu Jeane a rosi. Si..cum as putea sa iti multumesc ca m-ai salvat?

-Cred ca ai putea….mi-ai putea multumi…daca…vei veni cu mine la o plimbare prin aceasta padure min…

-Vi odata sau adormi pe acel pod admirand padurea?Striga Jeane , care alerga spre padure.

In plimbarea lor prin padure cei doi au povestit despre aventurile lor , amintirile lor mai placute si au ras in continuu. Si dupa multe ore , s-au intors la pod , unde trebuiau sa-si ia adio.

-Iti multumesc pentru o zi minunata.spuse Jeane.

-Si eu iti multumesc pentru ca ai venit sa te plimbi cu mine.

Apoi au inceput sa se uite unu in ochii celuilalt , si in privirile lor se vedea o fericire interioara , datorita careia ochii celor doi au inceput sa straluceasca si apropriindu-si corpul unuia de a celuilalt , au inceput sa se imbratiseze incet , mainile lui Angus mergeau incet pe sub braul lui Jeane si cum isi apropiau incet corpurile , si-au inchis ochii si isi apropiau incet buzele , cand intr-un final si le-au unit , iar in acea imagine care o formau , apareau cei doi sarutandu-se in timp ce in lac se reflecta soarele care apunea.

Dar in timp ce cei doi se sarutau , nu stiau ca in afara de privirea soarelui ce apunea si a lunii care incet aparea , si altcineva ii privea pe cei doi.Oare cine o fi acest personaj?

-Jeane , cand ai vrea san e mai intalnim?

-Ce zici de maine la rasaritul soarelui?

-Mai bine la apus , e mai frumos.

-Bine , ne vedem atunci.

Siincet isi desparteau mainile , dupa care Jeane incepuse sa fuga.

Cand Jeane s-a intors la manastire , a vazut lumina aprinsa la camera lui William ,si se intreba , ce-o face el la ora asta tarzie…dar nu-i pasa , se gandea la intalnirea de la apusul soarelui.

In camera lui William , era acesta alaturi de Richard si vorbeau :

-E adevarat ce-mi zici?

-Da , i-am vazut impreuna pe pod.

-Nu-mi vine sa cred , chiar cu un dusman an tarii…Iti multumesc pentru informatie.

-Cu placere , frate.

-Si cand se vor reintalni?

-Maine dupa apus.

-Bine atunci.Acum stiu ce e de facut.

-Ce vei face?

-Voi scapa de aceasta amenintare , odata pentru totdeauna.

-Atunci iti urez success la vanatoarea lui de maine,dart e rog sa nu fie deloc ranita sora mea.

-Te asigur ca nu va fi deloc ranita.

-Ma bucur sa aud asta.am incredere in cuvantul tau.Acum eu ma retrag.Noapte buna

-Noapte buna.

Urmatoare zi la lac , Jeane statea linistita pe pod si il astepta pe Angus , in timp ce privea lebedele de pe lac.Statea si astepta , apoi il vedea pe Angus , care venea insotit de Cyrus.

Cand s-au apropiat , Angus i-a zis lui Jeane :

-Acesta este prietenul meu….

-Cyrus , am avut placerea sa-ti intalnesc prietenul.zise Jeane..si Angus vroiam sa te intreb , cum ai reusit sa te imprietensti cu un inger?

-Asta s-a intamplat acum cativa ani , cand ma plimbam prin aceste tinuturi , cand , dintr-o biserica abandonata , am auzit niste sunete. Cand am intrat , era Cyrus legat cu niste sfori si torturat de niste soldati care vroiau s ail vanda ca si sclav , dar vroiau sa se distreze putin inainte de al scoate pe piata.Dar le-am oferit eu niste bani si mi l-au dat.Dupa care l-am dus la un izvor unde sa ii curat ranile.Acolo dupa ce i-am dat jos esarfa ce ii acoperea ochii , si am vazut spatial gol si vedeam cum se uita la mine de parka m-ar vedea , m-am speriat , dar apoi m-am Calmat si mi-a zis ca e inger si ca…

-Asta mi-a zis si mie ,Angus. E foarte frumoasa povestea sa.

-Dar nu mai frumoasa ca ai tai ochi.

Iar Jeane incepuse sa rosheasca sis a apropiat sa il sarute pe Angus.Dar apropiindu-se , a vazut ca Cyrus a disparut si a intrebat:

-Unde a disparut Cyrus?

-Poate vrea sa ne ofere putina intimidate. Iar acum Angus se uita in ochii lui Jeane si apropriindu-si buzele de ale ei s-a auzit.

-Bravo , Jeane.

Si apoi speriata , Jeane a zis :

-William , ce cauti aici?

-Pai , am venit sa vad cum onoarea mea si a familiei tale e patata.Cum ai putu sa faci una ca asta Jeane.Cu toate ca te-am salvat si…

-Ce-ai facut?Iar ma minti , la fel cum ai facut mere.Te urasc Wiliam ..esti un…

Inainte sa mai poate zice ceva , William a strigat

-Bine , tu ai ales asta.Soldati!Trageti!

Apoi cei doi au fost loviti de sagetile soldatilor , care le sfasiau si treceau prin carnea lor ca niste lupi infometati , dupa care cei doi au cazut pe pod , iar de pe pod incepea sa curga sange in acel lac , care tot incepea sa devina tot mai rosu , iar soarele cel portocaliu care se reflecta in lac, devenea mai roshiatic.

Cazuti , cei doi se uitau in ultimele clipe ale vietii unu la celalalt , dupa care , cu o ultima suflare ,si-au zis unu la celalalt “te iubesc” si si-au apropiat buzele pentru a-si da un ultim sarut , scufundat in propriul sange , iar sarutandu-se cei doi s-au stins din viata, iar deasupra lor a inceput sa straluceasca ceva , era ca o stea in care aparea chipul lui Cyrus , care se uita la cei doi si zicea ‘’doi oameni puri , pe care va trebui sa-i conduc in acelasi timp spre Rai , aceia vor fi cheia mea , si va promit prieteni , ca in cateva clipe , va veti redea si va veti iubi pentru enernitate in gradina Raiului va multumesc ca m-ati ajutat”

Vazand aceasta , soldatii s-au speriat si au fugit din acel loc , si au povestit mai departe , cum ceva diavolesc le-a aparut in fata la acel lac si afirmau tot mai tare ca acel lac e blestemat.

William a mers la Richard si i-a povestit cele intamplate , doar ca ii zicea ca celticul a uciso pe Jeane , si ca , cand el a sosit la lac a fost prea tarziu ca so mai salveze si ca ceva diavolesc i-a aparut lui si soldatilor sai in fata. Si l-a avertizat ca trebuie sa continue Campania prin care ziceau ca acel lac e blestemat caci , acel blestem i-a adus moartea surorii sale Jeana.

Richard auzind acestea , s-a retras in camera sa unde a gandit problema si s-a hotarat sa incerce sa rescrie intr-o carte care o va ascunde ceea ce s-a intamplat , dar nu singur a scriso , deoarece avea si un inger langa care aparea mereu doar cand era singur.

Peste multe secole , langa acel lac , un calator contemporant a gasit acea carte , si in timp ce statea in frigul ierinii langa pod si vedea tineri indragostiti trecand pe langa lac , citea cu glas tare povestea din cartea lui Richard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu