duminică, 10 octombrie 2010

O alta noapte.O alta carare,in iluzie pieduta.

O simpla alta noapte isi facea sejurul , trecea simplu , normal , nimic schimbat nu era.Pe acest drum , eternele felinare , al meu drum luminau , dar cu un alt gand , un alt vis , albastrii ochi pierduti in marea de sperante vedea.Drumul prin al frigului vis traiam, in timp ce ghearele reci ale frigului , ai mei obraji imbratisau , ii zgariau , nu imi pasa , caci un simplu gand ma proteja , un simplu gand ce devenise o idee , un ideal…al iubirii.
Pasind prin acel simplu drum , privind vestejita portocalie culoare a felinarelor , care pasii ii luminau , priveam cerul , acoperit de negrii nori , ce promisesera nefavorabila vreme , monotona si lipsa de viata…dar care zambind , nu ajungeau in al meu suflet , caci acoperit in sperante , uitase de tot , uitase de orice rau…in amintiri il pierdea , il arunca , nevrand sa se intoarca acolo , se gandea simplu la un zambet , o sarutare , un dulce chip.
Visul continua , in timp ce corpul , era dirijat de intoarcearea spre casa .Visul noptii acesteia inghetate era continuat , visul aminte aducea de o sarutare , care in eterniatate vroia oprit sa fie , pentru ca in ea sa se piarda , in ea sa ajunga, pentru a incepe o noua lume , pe care dar inima visatoare o vedea.
Ultimele fumuri se trageau , in timp ce ochii simplu se inchideau , pentru a nu vedea o realitate pierduta , pentru pur si simplu a visa , pentru ca intr-o iluzie , mult prea reala, traia.Pasii spre eden sa ajunga vroiau , dar doar intr-o realitate rece si pierduta putea ajunge , dar iluzia totul schimba , pentru a o uita , pentru a visa…in etern.
Visam doar un chip cu inchisii ochi , un vis aici , un vis in lumea cea rece , un vis ce avea sa ma salveze , pentru care de mult am asteptat , in a se implini , doream.
Intr-o gradina , nevazuta de lume , un trandafir ma astepta , imi zambea , spre a fi luat din pamantul sau , in curand uitat , dorea ….si astepta.
De el m-am apropiat , simplu privindu-l , el continua in zambetul a-l arata.Luandu-l , frigul mai puternic ma imbratisa , dar nu imi pasa , trandafirul din pierdutul pamant al realitatii vroia scapat sa fie.
Pasii se continuau , privind trandafirul luat , care mai avea o dorinta , petalele luate sa ii fie , si in eterninate piedute sa ajunga , pentru ca a sa memorie in etern sa devina.
Petalele tot mai putine ramanand , trandafirul se stinse , si in veci se pierduse , dar in a mea urma o carare formase , iar vantul sufland spre mine , pedalele albe le-a ridicat , si o imagine cutremuratoare au format.O noua iarna , zapada infinita imaginea arata , in a careia frumusete totul se pierdea , dar in ea ceva nou , si in antiteza prezenta , o caldura , in a inimii adanc ce era , pierduta , dar acum regasita , in imaginea ei , in imaginea sublima a unei regine a ghietii , a unei regine care peste a mea inima stapanire a pus , a unei regine care in eterna inghetatei zapezi , o inima calduroasa ascundea, o inima pe care al meu vis o iubea.

7 comentarii:

  1. vaai, parca o vad pe vero cand citesc asta :D. foarte tare ma denis, si acuma ma mir de ce nu esti tu la filologie

    RăspundețiȘtergere
  2. cu semnu intrebarii :)) am uitat, scuze

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum creezi imaginile noptii luminate de felinare.
    De asemenea, fluxul de sentimente create e magnific.
    Yanna'.

    RăspundețiȘtergere
  4. virgule puse unde nu trebuie si incerci sa pui prea multe sentimente da nu iti iese ...ar fi mai ok daca ai scrie despre ......orice...numai sa ai un punct fix cu care sa iti mentii ideea

    RăspundețiȘtergere
  5. stiu ca folosesc multe virgule, dar pentru a crea anumite imagini , trebuie sa le folosesc :)...si stiu , scriu cam haotic , dar ce sa fac , sunt mai haotic :D

    RăspundețiȘtergere