joi, 11 februarie 2010

INSANE VIEW

Episode one (pilot)

Deci sa incep ca oricare personaj ce se prezinta…sunt Denis , sau Insane child , what could I say , I enjoy the insanity….traiesc intr-un orasel mic in care apar acelasi plangeri ca in oricare alt oras (comportament penibil din cauza locuitorilor , cum zicea vorba aia “frumoasa tara,pacat ca e locuita”) dar frumos in felul sau , sa fim seriosi oricat ne-am plange despre un oras in care locuim , trebe sa existe macar un lucru , oricat de marunt care sa iti placa.
Deci dupa cum ziceam is din Dej , judetul Cluj….tara,cred ca o stiti:-??...nop:-?...
Avand aceasta scurta introducere despre , mine , voi vorbi despre ceea ce voi scrie pe acest blog in continuare.
Am decis sa scriu punctele mele de vedere asupra societii in care traiesc , pe baza unor fapte si intamplari peste care voi da.O sa astept pareri si comentarii despre.:)
Mie lene sa scriu de azi vreun articol despre ceva , ca is cam tired acum cand m-a lovit the divine inspiration sa scriu.lazy me.
Ce mai vreau sa zic e ca nu astept comentarii despre modul in care scriu , cuvintele care le folosesc , astept mai mult puncte de vedere despre ceea ce am scris.Hey , macar asa se mai intelege ce scriu , si nu scriu in “limbaj messenger” cu prescurtarile alea si folosirea emoticoanelor vietii in loc de cuvinte , whateva….fiecare cu ale sale.
Si , incepand cu acest “proiect” numit “INSANE VIEW” , am incetat sa scriu “povestiri” cum sunt scrierile mele mai vechi , o sa continui sa mai scriu , dar o sa le pastrez mai mult pentru mine , ca amintire ,mm..buna idee :-?..sa le scriu ca un fel de jurnal.:)
Sper ca “povestirile” postate aici v-au placut si poate v-au ajutat sa va mai relxati sau ridicat moralul sau altceva.
Cam asta a fost ceea ce vroiam sa scriu pentru primu articol , deci va las.Noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu