sâmbătă, 13 februarie 2010

Episode two

In acest articol voi discuta o chestie cam…weird.Adica o chestie ciudata patita in ziua de azi.
Deci , m-am trezit de dimineata sa ma pregatesc sa ma intalnesc cu instructoru pentru lectia de condus.M-am trezit normal , o dimineata normala cu o trezire fortata. Iesind afara vazusem ca ploua , vazand ploaia ma gandeam ca va fi o zi plicticoasa, trecatoare, fara nici un rost.
Conduceam , dar pe drum vazusem cum ceata se ridica de pe niste dealuri din orizont , acum voi face o paranteza . [ eu stiam ca de obicei cand ceata se ridica de la pamant va fi o zi senina , asa stiam eu..voi stiati diferit? ] ,dar in acel moment putin ma gandeam la chestia asta , am inceput sa ma gandesc numa dupa ce am ajuns acasa.
Continuandu-mi ziua ,care ma gandeam ca va fi una plicticoasa , din cauza vremii , am stat sa ma uit la un film dupa care sa repet ceva piese.Dar dupa o vreme , m-am oprit din cantat sa iau o pauza.Luand pauza ma gandeam :“sa ies sau nu in aceasta seara?”Dar vazand vremea molesitoare ma gandeam sa stau acasa , dar intr-un final m-am decis sa ies.
Cand am iesit afara era un fel de lapovita si ninsoare , sau era ploaie si ninsoare , nimeni nu stia ce era , caci ii auzeam pe cei de pe strada cum ziceau “ploua sau ninge?” si “nimeni nu stie daca ploua sau ninge”.
Seara a continuat in cam acelasi mod ca in fiecare seara , cu multe rasete si bucurie. Dar iesind din local , am vazut ca afara ningea.Eram bucuros datorita ninsorii (si cred ca si multi indragostiti s-au bucurat de chestia asta) ,dar nu ma gandeam cat de ciudat era faptu ca ningea.
Mergand acasa , am vazut masinile acoperite de zapada si ca inca ningea…atunci m-am gandit la aceasta zi si cum de este posibil ca intr-o zi sa ploaie , dar si sa ninga?Adica serios , sa iesi din casa si sa vezi ca ploua , dar cand te intorci vezi ca ninge.Voua nu vi se pare cam ciudata chestia asta?
Cam asta a fost articolul din aceasta….dimineata , la care ma gandeam sa il scriu , astept comentari.Noapte buna…sau, buna dimineata?..ia-o cum vrei.

2 comentarii:

  1. Un sfat: incearca sa nu mai combini limba engleza cu romana. Ori o propozitie intreaga, ori deloc :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de sfat , dar cred ca o sa continui cu stilul meu de a scrie.Nu prea vad o problema in a folosi jargoane in engleza.

    RăspundețiȘtergere