sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Changing your eyes with hers.Nothing.

O seara ca oricare alta se desfasura , putin imi pasa de ce ma incojura….aceasta seara urma sa fie una in care totul sa fie cat mai placut , cat mai enjoyable….
Dupa ce timpul trecuse ,iar solutia “eliberatoarea de alter ego”,acea parte din noi mai libertina , care se misca dupa ritmurile fericirii e mai mereu inchisa…acea solutie isi arata efectul , a eliberat acel ego….adevaratul sine al unei persoane.
Simtind ritmul , simtind bucuria , fluxul de fericire m-a cuprins ducandu-ma intr-un alt eu , in alter egoul meu.
Eliberandu-se , acesta a preluat controlul , grija , frica , stresul disparuse pe moment….dar vazand ochii albastrii , ceva s-a schimbat , starea de fericire s-a schimbat.
In interior eram macinat de ganduri , dar in exteriori , in viziunea lumii , eu paream fericit.Acele ganduri de mult uita-te s-au schimbat , de la dorinta reintalnirii , s-a ajuns la dorinta unui nou inceput , ESUAT!.
Ochii aceia albastrii ce m-a bantuiau isi schimbau culoarea , intr-o culoare mai inchisa….caprui…
Oare de ce?...
Poate ca a mea dorinta si-a schimbat cursul , din dorinta revenirii in trecut , dorinta retrairii acelor momente si sacrificul (care as vrea sa il fac eu de data asta)…..s-a ajuns la dorinta retrairii acelor sentimente intr-un plan nou , unul al carei sperante parea ca mi-ar zambi , dar NU.
Toate acele vorbe au devenit doar…poate minciuni , poate dorinte trecatoare , care in prezent s-au aratat ca fiind nimicuri (uitate).
Nu stiu ce sa mai cred , cred ceea ce vad , dar si aia se pare ca e acoperita de o iluzie a sperantei , care in momentul decisiv e mereu distrusa de vocea dura si asurzitoare a partii mele realistice , rece si cruda.
Acum tot ceea ce pot sa fac e sa uit acei ochi , sa ii las IARASI acoperiti de nisipul din clepsidra vietii , numit UITARE.
Nu vreau sa mai sper , nu vreau sa mai visez , vreau superfialicitate in iubire , vreau trecere indiferenta prin sentimente , ma vreau pe vechiu eu , nepasator….caring about NOTHING.
Why had I make that mistake? Why had I’ve wanted her ?..why was the hope so enormous , why do I cared..I don’t know , but one thins I know for sure…..HOPE IS NOTHING..hope is just a temporally ilusion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu