joi, 18 februarie 2010

Deci intamplare penala.Acum , aaaa , ceva timp o asa numita “tipa” , poate nu era tipa , poate era tip , sau mai rau ( speciment Lady Bla-Bla , zis si hermafroditus maximus )si o vom numi “chestie”….sau alte sugestii astept de la voi in comentarii.
Deci , “chestia” asta a intrat pe mine de pe un id care vrea sa ramana in anonimat (lola_lola_lola94 , am inteles ca vrei sa subliniezi ca esti LOL-a si…is de acord , esti LOL-a).Iar acea “chestie” a inceput prin a se preface ca e ceva tipa distrusa de viata , care e din cluj si….se simtea horny si vroia sa se scarpine cole jos spunandu-le altora lucruri care ea nu cred ca le-ar prea zice in real life , ce face netu din oameni.
Si dupa ce tot sa scarpinat bine , si s-a ajuns la faza in care , mi-am cam dat seama ca e doar o “masca” , a inceput sa se enerveze.Si mi-a relevat motivul pentru care a facut aceasta “cruciada”.A facut totul doar pentru a ma rani,a ma face sa sufar (citez de la ea) , pfff ,wow , ti-ai facut un id fals , ai vorbit cu mine , si prin faptu ca ai vorbit cu mine, m-ai ranit, sufar(ton ironic).Si a vrut sa faca asta doar sa-mi transmita faptu ca nu ii place ce scriu si cum scriu , ca imi bat joc de limba romana si etc.
Cand mi-a tot zis alea incepusem sa mi-o imaginez pe “chestie” ca pe un Jijica Beeecali , “luptatorul luminii” in “cruciada “ impotriva dusmanilor tarii , chiar mi-l imaginam pe el zicand acele lucruri.
Acum intrebarea mea ar fi , “chestie”! , daca nu iti place cum scriu si ai ceva pareri critice in legatura cu ce scriu , de ce nu ai putut sa vii tu la mine si sa imi zici ce nu iti convine , sa discutam legat de blogul meu ?
Serios acum , chiar asa de weak esti de nu ai putut? N-are rost sa ma consum pentru asta , dar….totusi raman putin ,intrigat….oare la asta se ajunge din cauza netului , sau doar unii oameni is mai , “chestii”?
Daca aveti ceva critici legate de ce si cum scriu , zice-ti linistiti ,ca is deschis la opinii.
Cam asta a fost , ne mai auzim la urmatoru episod. Salutare.

19 comentarii:

  1. Hey man esti un gay si un penibil. stii care e baiu la tine ca vb juma engleza juma romana si folosesti cuvinte aiurea. Eu zic sa fi mai original, sa vezi lururile ca pe un eveniment clar in viata. Fata aia ce a vrut de la tine?A vrut sa iti atraga atentia cat de naspa poti fi. Pt asta tre sa te gandesti mah is gay gata cu blogu, ma fac gradinar! poate acolo-s mai bun. Nu tre sa te fortezi sa scrii, tre sa faci ceea ce te reprezinta nu ce fac toti. Daca toti beau hai sa beau si io ca e fun. Fi tu uitate in oglinda si regasestete. Inca odata Fii tu! ceao man

    RăspundețiȘtergere
  2. Denise, raman si eu socat, nu stiu tare bine ce ti-a zis la inceputul conversatiei da' daca are legatura cu "scarpinici" apoi nu-i tare bine avand in vedere continuarea. Blogu' mi s epare okay, si rogher asta...ori e alt nume ori...LOL:))

    RăspundețiȘtergere
  3. rogher.rogher ....
    1)nu ma atrag baietii sexual , deci nu am cum sa fiu gay.
    2)la fel ca si la "chestia" aia , nu i-au in considerare concluziile ca , nu vad nici o problema in a folosi argouri in engleza in scrierile mele
    3)poti observa ca in scrierile clasice se mai folosesc argouri franceze , deci....cam pica ceea ce zici
    4)nu imit pe nimeni in ceea ce scriu
    5)chiar era nevoie de concluziile ca as fi "gay si penibil "?

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe acuma vorbesti deotologic si nu e ok. Si da, e nevoie de concluzii ca sa ii atragi atentia unui om ca nu e ok ce zice. Ai zis ca esti deschis, fi deschis nu arogant.Plus ca se foloseau argouri in franceza nu engleza daca tie asa comun foloseste argouri in rusa sau chineza o sa fie fun. Accepta ce iti zic unii care nu au nimic cu tine doar te urmaresc te analizeaza si au ocazia sa iti si spuna parerea lor. Serios vine primavara gradinaritul e o solutie ok. spor man

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai roger, atunci erau franceza latina, greaca limbi universale, azi sunt engleza si germana. Asta e explicatie argourilor in engleza. Oricum, faza cu gradinaritul e patetica,,,

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce nu ar fi ok modul in care vorbesc?si , ca sa ajungi la concluzii , pe care le presupui a fi adevarate , iti trebuie argumente sa le demonstrezi valabilitatea.Si,wow , eu is acuma ala "penibil" pentru ca folosesc argouri in engleza ,ci nu franceza? si deja tu devii (citez din ce ai scris)"penibil" , deoarece tot repeti faza cu gradinaritul.
    Si de ce as accepta ceva care e doar ceva asa zis , fara nici un argument , doar o parere "aruncata" , a carei valabilitati e NULA.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mah tudorele veziti de bombonici. A si tie Denis ti-am atras atentia facant misto de tine la faza cu argourile in engleza, frate rockere. Oricum eu tiam zis asa prieteneste altii te rad in pumni. Fii baiat mare.

    RăspundețiȘtergere
  8. si inca o completare , ti-ai dat seama ca modul tau de a scrie e in contradictie cu concluzia ta , adica...ai folosit in ce ai folosit un argoul englezesc ,adica "man" , deci tu zici ca nu e bine ca le folosesc , dar tu le poti folosi?....si cam asta dupa zisele tale , tu esti "gay si penibil".(nu eu am dedus concluzia , tu ai facut-o) , deci asta ar mai arata o caracteristica de a ta , dar....spre comparatie de tine , te voi lasa sa iti dau tu seama de ea.salut

    RăspundețiȘtergere
  9. hey man faceam misto de tine si corecteazati vorbirea ca esti jalnic MAN
    Lasai pe altii mai mari sa scrie, tu fi atent la sc poate mai prinzi ceva si mai inveti sa scrii corect. ceao MAN

    RăspundețiȘtergere
  10. continui sa te exprimi gresit si sa insulti limba romana in ultimul hal!!

    RăspundețiȘtergere
  11. wai , inca considera ca ti-ai batut joc de mine prin faptu ca ai avut un id fals ca sa imi zici anumie chestii.Totusi , mai mult rad eu de tine ca esti atat de slaba ca si caracter dar si , ti-am zis eu in conversatia noastra , waiii , mare critica si scriitoare esti , ce sa zic;;)....scrii si tu ceva si deja te vezi pe cea mai buna, si ziceai de mine ca is jalnic.Si ce sa mai zic , a da....daca aveam greseli gramaticale , nu ai fi putut sa imi zici , mah, ai gresit acolo si acolo....nu,wai , GRESEALA. rezulta concluzia "nu esti bun".
    si tu rogher , "sa ii las pe altii mai mari sa scrie" , voi 2 nu intelegi ca eu imi pun aici unele scrieri pentru a primi pareri si critici , nu niste vorbe aruncate asa.Ar trebui sa imi ziceti unde cum am gresit , ca sa stiu.NOBODY IS BORN PERFECT.
    Daca voi v-ati nascut perfect , felicitari , si scuze , dar eu is OM , si am anumite greseli , pe care incerc sa le indrept.
    Si wai , "luptator al luminii" ce esti , insult limba romana folosind limba engleza , wai , insult limba romana folosind argouri sau neologisme.
    Stii , "chestie" sau "luptatoare a luminii" , asa de puternica te simti in spatele ecranului , dar in realitate , esti o persoana slaba si timida.
    Si tu rogher , in loc sa arunci asa cuvintele si sa te contrazici singur , mai bine ai folosi ceva numit ARGUMENT pentru a arata daca ceea ce zici e adevarat , sau doar o porcarie.si "frate rockere", nu stiu , dar tie iti suna bine la ureche?,adica asa ca intre friends parca mai merge , dar "altii ma rad in pumni"?,adica?
    si ca sa inchei , cand o sa aveti argumente , o sa va ascult , si cu greseleli de gramatica si exprimare din scrierea aia veche , o sa ma ocup in curand de ele , mersi de observatie, altceva?
    so...good night

    RăspundețiȘtergere
  12. "dar si , ti-am zis eu in" critica : nu pui veci virgula acolpo unde ai puso tu. plus altele ma rog ai griji ce scrii si nu te da prea interesant lasa pe altii sa te creada asa. Tiam zis frate rockere sa te simnti lejer sa poti sa vb calumea nu deontologic. ceao

    RăspundețiȘtergere
  13. unde?cand?cui?m-am laudat eu cu scrierile mele?
    si, ai zis mai sus sa folosesc argouri in chineza sau rusa , dar , care e problema daca is in engleza?engleza e o limba universala in aceste timpuri si nu vad nici o problema in a o folosi-o drept argou.
    si "chestie" , de ce nu intelegi ca nu imi pasa de parerile unei persoane ce se ascunde in spatele unei "masti".you know you suck , but you can't admit it , your pride is too high to be ruined by the truth , asta e , doar in mintea ta te vezi o zeitate , cand in realitate esti....te las sa iti dai singura seama ce vroiam sa pun la acele puncte.

    RăspundețiȘtergere
  14. daca intradevar ai accepta critica nu ai vorbi cu mine asa superior si dupa "mersi de observatie" nu ai mai fi scris "altceva?" pt ca asta da dovata ca te roade ca eu am dreptate cand spun ca nu stii sa scrii romaneste...inteleg ca gresala e omeneasca si stiu asta poate mai bine decat tine dar daca scrii ceva dupa ce ai scris nu o posta cu exces de zel mai intai reciteste-o si corecteaza-o
    nu mai fii asa de arogant si recunoaste ca ai gresit si ca ar fi mai bine sa te uiti de doua ori ceea ce scrii si cand spun asta nu ma refer numai la greselile gramaticale sau de exprimare...ma refer si la faptul ca nu tot ceea ce scrii are valoare... e de apreciat faptul ca ai curajul sa iti postezi ("scrierile") creatiile dar trebui sa te uiti prima data daca sunt scrise bine... tu ai o lipsa desavarsita de talent!

    RăspundețiȘtergere
  15. poi , cum altcumva sa vorbesc cu cineva care se ascunde in spatele unei "masti" sa vorbeasca cu mine?
    si chiar nu ai dreptate , am si eu greseli , dar asta nu inseamna neaparat ca , wai NU STIU SCRIE ROMANESTE.
    si , scuza-ti-ma prea talentul d-voastra ca v-am insultat realitatea postand anumite scrieri, oh, i think i'm gonna cry.
    Si , wai , te frustreaza modul in care am vorbit cu tine?, mda , cred ca va trebui sa vorbesc cu respect si inferioritate fata de persoanele care in realitate is SLABE, dar , purtand o "masca" isi creeaza o personalitate care o considera puternica.ehh , cred ca lola aia , si tot ce ai zis prin ea , e persoana care tu nu ai reusit sa fii.da totusi , lola , esti inca frustrata din cauza ca ai fost refuzata?you know

    RăspundețiȘtergere
  16. e simpla ta problema daca nu reusesti sa faci diferenta intre un talent si simple cuvinte aruncate pe un blog... oricum nu ma afecteaza pe mine deloc faptul ca tu esti arogant si vorbesti deontologic cu mine...fie-ti tarana usoara!

    RăspundețiȘtergere
  17. ce sweet , you make me cry.Oh , scuze ca nu ti-am recunoscut talentul , ma faci sa ma simt vinovat.mda, nu te deranjeaza chiar deloc , nici in scrii nu stii minti prea bine , dapoi in vorbit , cred ca incepi sa te balbai.ma rog.
    si , mersi , dar nu e nevoie , l-as lua ca un compliment , dar si despre moarte am alte puncte de vedere , deci , dupa cum ziceam si acea urare e DEGEABA , ca si persoana ta.mersi ca m-ai asculta si ai citit ce am scris.
    Si ca un PS, asculta piesa Bye/die de la pain , versurile ti se cam potrivesc.
    noh , noapte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  18. ok. doua chestii:
    1. pe blog nu trebuie sa existe lucrari filozoficce asa ca nustiu dece ai avut ceva de obiectat la faza asta.
    a, si "cuvinte aruncate pe blog" - e blogu LUI, ce-ti pasa ce are el pe blog? /:) nu-ti place, nu te mai uita, ce sa zic....
    2. cine esti dumneata, asa mare scriitor, incat sa-ti permiti sa comentezi orice lipsa de virgule? ;;)

    [ps. sunt MinnieMouse in persoana , daca ai ceva de obiectat: minni3_mouse14, darling.
    a, si vezi ca la mine nu tin fazele cu criticiile, iti astup gura din 2 miscari. :* take care]

    RăspundețiȘtergere
  19. a, si faptul ca tu il consideri gay, ma face sa ma simt barbata :*

    RăspundețiȘtergere