luni, 22 februarie 2010

Episode IV

Dupa un weekend lung , am revenit.Pfff, deci ziceam ca a fost un “weekend lung” ca am ramas in pana de net , ca suparatii de la net , nu se prea obosesc sa se grabeasca sa vina sa repare (citat dupa ce o zis ei) “intr-o zona cu mai putini abonati”, m-am enervat ca noh , cine nu s-ar enerva pentru chestia asta , dar m-am calmat incercand sa inteleg si sa le zic de bine celor responsabili pentru un sistem atat de “buuuuuun”.
Adica serios , care e faza ca eu ma aflu intr-o zona cu mai putini abonati (ce sa fac daca blocu e plin de oameni trecuti prin ambele razboaie mondiale si au facut orgii cu Burebista, si lor nu le trebe net , atata timp cat “cutia cu imagini”(alias TV) merge iar serialele lacrimogene si meciurile de fotbal sunt aruncate cu tonele peste ei , ca sa aibe si alte subiecte de discutie in afara de barfele despre vecini) , si e vina mea ca azilu si-a facut cuibu aici? Dar noh , incetez sa fac pe micu trol enervat pe asta si imi zic , a trecut , me is happy now , me has net now.
Dar totusi , cand ma gandesc la acest weekend fara net , mi-am cam dat seama ca ma aflu intr-o oala in care se afla majoritatea lumii , adica acea oala de “dependenti de net”.Cand m-am gandit la asta nu mi-a prea placut acest adevar , si am inceput sa meditez la acest lucru.
Ideiile care mi-au venit ar fi urmatoarele , mah ,om , cand is plecat de acasa , niciodata nu am nevoie de net , asta ar fi ultimu lucru la care m-as gandi , extrem de putin imi pasa de el , dar cand is in casa , mai mereu trebe sa ma uit la una sau la alta , si cum acum imi vand bassul ( daca va intereseaza unul sau stiti pe cineva care il intereseaza , idul meu e insane.child91 , il dau cu 300 de roni , si pentru restul informatiilor , contact me) ma uit zilnic la anunturi , si intru pe blog sa vad ce mai e , si daca “chestiilor”(or internet trolls) le-au mai venit niste tampenii (scuze, idei critice de cel mai inalt nivel , in cap ) , sa ascult un radio de metal chiar nice , si sa nu uitam de ETERNUL MESSENGER (nici nu vreau sa ma gandesc cat timp am pierdut cu el ,si nici nu vreau sa stiu). Aaaa , si sa nu uit de serus5 , da , sincer mai mult pastrez acel profil acum pentru a tine la “murat” pozele mai vechi , iar cum mi-am reinstalat wingozul , multe le-am pierdut , dar mai am cateva dintre ele puse acolo , si la nevoie , le am acolo.
Deci , is un sobolan de net , dar asta numai cand is in casa.Si ma gandesc , de ce mereu trebe sa stiu ca am netul , si am nevoie sa stau pe mess sa vorbesc cu lumea….si acuma , am si alte activitati in casa , dar parca need to talk to somebody in timp ce fac ceva si am nevoie de pc.
As putea trai fara net , dar cred ca ar fi destul de boring pana oi constientiza ca nu am ce face in legatura cu asta (cu faptu ca nam net) , si mi-oi gasi alte preocupari , dar totusi as vrea sa am messengerul deoarece cand iau o pauza sau ceva , simt nevoia de a vorbi cu cineva si cum vorbitu pe telefon = bani , iar cel pe internet = free , e mai convenabil sa vorbesc pe messenger, si e mai usor sa tii asa legatura cu cineva ca noh (generatia asta , ca si mine , NEEDS internet) , si gandindu-ma la asta mi-a venit o intrebare in cap , inainte de a incheia acest articol ”Ce te-ai face daca in intreaga tara/judet/oras nu ar fi internet pentro o perioada ,sa zicem de….o saptamana?”
Astept raspunsuri la comentarii , salut.

3 comentarii:

  1. Well, net is great, adica...netu e = cu info, music, game, chat, forum. Netu e ceva ce a facut sa evolueze intr-o oarecare masura gandirea oamenilor dar a involuat conversatiile face 2 face in cazul celor care il folosesc si nu au alte ore in care sa discute face to face cu cineva, aici ma refer la oamenii de birou care lucru in compartimente separate etc.
    O luna fara net ar fi nashpa, da' o lume fara net ar fi foarte faina. Dc? Well...pentru daca netu' n-ar fi existat nevoie de conversatie s-ar fi putat afara, in birt, oriunde, numai sa se poarte. Atunci n-ar fi fost oameni cu probleme de exprimare, n-ar fi fost atatea malformatii la culoare, n-ar fi fost atatia oameni palizi. Adica majoritatea celor care sunt asa sunt din cauza netului.

    RăspundețiȘtergere
  2. as invata sa cant la chitara, probabil...xD
    iar daca e vreme frumoasa, as iesi la ride-uri mai des. :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer ,dak nu as avea net timp de o sapt.asa cum zici tu ,as face tot posibilul sa fiu plekt de acasa ,sau cel putin sa fac tot posibilul sa nu ma gandesc la calc,net.A...si as avea nevoie de un carrtus de tigari sa poata trece sapt.,fara net .

    RăspundețiȘtergere