sâmbătă, 13 martie 2010

Episode V


In articolul de azi voi discuta despre….troli (aka internet trols).Cu totii cred ca ati dat de acesti “troli”, care se considera zeitati ai criticii , care critica totul , dar cu o anumita problema , nu dau argumente solide.Tot ceea ce fac ei , e sa zica ca ceva e “fake and gay”, ca e “naspa” , adica,ceva care sa arate ca nu e CORECT ceea ce ai facut.Si argumentul lor (minune, au un argument) , este “pentru ca nu-mi place”.Eh , dragut argument , cred ca acest lucru o sa il folosesc ca sa critic tot ce nu imi place , si sa spun ca e ceva prost facut , doar pentru ca nu se include gusturilor mele.Poate o sa iau si un premiul Nobel pentru critica literara, dragut.
Ce sa fac , cu totii suntem specializati in ORICE domeniu creat de aceasta societate , cu totii suntem cei mai buni in toate , iar NOI nu ne putem insela in privinta niciunui lucru.NOI (trolii) suntem atotputernici in spatele ecranului , de unde putem scrie orice cu “tasta magica” despre ce vrem , nu conteaza ce cum e , conteaza ca NU e al meu lucrul criticat , ci ca e al ALTUIA , deci , cum nu e al MEU , nu e perfect, nu e bun.
Asta cred ca e gandul care deja a ajuns in reflexul fiecarui trol , un reflex cu care se mandreste altora ca la criticat pe oricine.Si oare care ar fi solutia pentru a scapa de troli?A incerca sa vorbesti rational cu unu , nu merge , am incercat dar e atat de , increzator ca nu ii bine ce ai facut , incat va continua pana la moarte sa zica ca ce ai facut “FAKE AND GAY”.Va trai pentru a cauta ceva ce nu ii place la tine si sa iti zica , dar totusi cu argumentu ca nu ii place.Deci solutia ar fi , eterna INDIFERENTA si IGNORANTA a acestor “chestii”.
In articol am pus si o poza pentru a face o reprezentare a unui TROL.
Mersi , si sa aveti o zi placuta.

Un comentariu:

  1. Doar cei ce nu cunosc ceva destul de bun critica sau mai bine zic critica de ciuda:))

    RăspundețiȘtergere