vineri, 18 decembrie 2009

Am doar 18 ani

Am doar 18 ani.De azi inainte (cum zice vorba) e legal tot ce am facut pana acum.Un gand ma tot batea la cap in legatura cu data asta , faptu ca n-o sa mai fie la fel de amuzante momentele de betie.Ehh , s-a dus farmecu pt ca acum e legal , dar m-am gandit...chiar daca in momentul prezent , anumite lucruri din viata nu sunt atat de roz ,si devin poate triste , indiferent ca ai peste sau sub 18 ani , indiferent daca esti mos sau un coptil de gradinita...ai PRIETENII , care mereu o sa fie aproape sa te ajute sa treci peste anumite momente in care simti ca viata nu mai e asa frumoasa.THANKS TO ALL MY FRIENDS >:D<>:D<>:D< ^-^...love ya guys>:D<..
Iar cu aceasta ocazie , am pus aici sa admirati o piesa care pur si simplu o ador , de la Skid Row (in perioada in care il aveau ca solist pe Sebastian Bach)

Un comentariu: