luni, 7 iunie 2010

Articol bun de curatat pe jos

Azi , “intr-o zi calduroasa de vara” (citatul meu cunoscut de tot satu , de cand l-am zis la o emisiune obosita) , dupa o masa buna , ca tot omu , am mers la o buna meritata “meditatie” , intr-un loc unde se nasc multe idei , exact , BAIA.
Stand si gandindu-ma , si la faptu ca am uitat sa-mi iau ceva sa citesc, am vazut eticheta de la o solutie de curatat , pe moment am zis ca merge , am citit in fiecare limba scrisa acolo , fara sa am habar ce inseamna , da aveam o ocupatie pt creieras.Totul era sec , pana cand am dat de o bucata de hartie lipita in scarba oblic pe cutie , scris in dulcea noastra limba , romana.Si citind , am inceput sa comentez mai fiecare citat.Va voi scrie aici bucati din aceste citate bune de citit la buda.
Incepem cu primul citat , ahem , “inlatura murdaria persistenta de pe podele si suprafete lavabile , produsu nu lasa reziduri , ci doar suprafete stralucitoare”.
Pai , daca nu ar inlatura murdaria de pe jos (care pe desupra persista , si in curand va face o revolutie a murdariei cu mottoul: “Let us stay / Cleaning is gay”).Si produsul dupa ce omoara saracu jeg de pe jos lasa o suprafata stralucitoare , poate is eu mai orb de felu meu (is miop , am o scuza) da nu am vazut veci sa straluceasca gresia ca o bucata de sticla in mijlocul desertului , da totusi , nu lasa reziduri , ceea ce va aparea dupa , e murdaria “persistenta” care a revenit sa isi revendice drepturile de a ramane si a nu fi persecutata , we’re just some jeg killers.
Urmatorul citat , e din capitolu “Instructiuni de folosire” : “turnati 3 capace de produs in jumatate de galeata de apa( 5 litri)”.
Acum un trol absurd intrand in scena va zice : “ cum sa torn?, la inscriuctiuni nu zice nimic de cum sa desfac capacu , si sa torn 3 capace??, da am doar unu “ , ok trol , iti inteleg dilema , si de aia voi scrie o carte speciala pentru tine “Traducerea instructiunilor de pe sticle for dummies” , ( troll happy ^^ , troll goes to sleep)
Si acum ca am scapat de D-nu Trol, voi continua.Si , nu stiu , oi fi eu mai cave man , dar , nu am galeata deloc acasa , si sa fie de 5 litri , mmm…da totusi 5 litri e jumatatea aia de galeata , sau intregul potential al galetii?
Si acum ca m-am trezit din paranoie , scriind , ma gandesc ca poate se refera la galeata unde bagi un mop si cureti pe jos.Vorbind/scriind iti dai seama de mai multe lucruri , decat daca le-ai gandi doar (parerea mea),.
Next, capitolu care il adoram cu totii “ATENTIE” : “(eternul)Nu lasati la andemana copiilor..Evitati contactul cu ochii.Daca produsul ajunge in ochi , clatiti energic cu apa din abudenta.:
Comentariu : sa nu lasati veci un produs de curatat copiilor , ca s-ar putea gandi ca e “mara lui bunicu(care o iubea in ww2)”,dupa ce a fost filtrata prin paine , sau “absinth cu muuulta apa, si sa cam decolorat” sau e suc de fructe cu multe balonase si spuma, si s-ar putea sa o ia si sa se intalneasca cu micutii prieteni , si sa se fericeasca pe ea.Sau in cazul meu , daca o lasati la andemana unui copil ca si mine , o sa citesc de pe ea la buda si o sa scriu despre ea , si o sa ma intrebi mirat daca ma apuc sami fac curat in camera de o tin langa mine la pc .
Si , nu cred ca e cineva atat de…”special” incat sa isi toarne in ochi chestia asta , poate sunt specimene care se gandesc ca poate isi curata ochii daca isi toarna in ochi.Just saying :-??
Si spalati “energic” , nu stiu , da daca imi torn in ochi si o sa simt ca ma arde , nu cred ca o sa imi iau apa in palme si o sa ma spal incet si cu calm , chiar nu as putea.Si cu apa din abudenta , oameni , suntem in romania , si apa e scumpa ,poate a fi ceva zgarie branza ce sia pune intr-un pahar apa care o va folosi si a zice , azi nu mai beau apa , azi ma insetez ca sa imi salvez ochii.Stiu is cam absurd , dar is plictisit.
Si in final data expirarii “ Expira la :vezi pe produs (luna,an)”
Mereu m-a disperat chestia asta , scrii despre produs totul , scrii ca va expira la data de ….. , da totusi de ce no scrii la desciere , trebe mereu sa caut intreaga sticla de un scris care se vede de multe ori greu , sau e greu de inteles…si parca e scris de cineva care pretuieste cerneala , serios…in loc sa scrie tot , scrie bucati mici unite (ca sa economiseasca, ce stim noi), din care trebe sa iti dai seama ce scrie.Si imi zici ca prima data e trecuta luna si apoi anu , da..daca nu imi ziceai incepeam sa traiesc o paranoie ca expira in luna 2012 , si o sa incep sa ma gandesc, de cand anu are mai mult de 12 luni..si nu cu una in plus , cu inca 2000.
Ehh , din lipsa de ocupatie si , faptu ca eram plictisit , m-am gandit sa scriu aceasta postare buna de sters pe jos cu , nu ma astept sa va placa , caci nici mie nu-mi place da totusi , trebe sa fiu putin orgolios si sa zic…e scrierea mea , deci ii buna de ceva , de sters pe jos cu ea.Grozav.Eu v-am lasat si sper ca nu v-am obosit prea tare ochii cu scrierea asta.Salutare

4 comentarii:

  1. nu am citit toata povestea asta a ta, dar am o intrebare...iti place Ray William Johnnson?
    imi pare rau, nu ma pricep la bloguri si chestii de genu, deci nu ma stiu semn altfel decat cu anonim, restu nu au functionat...dar cre dca ii mai important raspunsul tau decat identitatea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. si tu faci din astea? si eu mai citesc etichetele de la detergenti cand merg la baie si astept sa mi se usuce balsamul pe par... sau masca impotirva punctelor negre( care veci nu isi face efectu'). ma apuc si citesc tot ce prind, chiar daca eticheta aceea a mai fost citita de 3 ori. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ne-ai obosit deloc, imi place sa citesc fiecare amanunt by you:P>:D<
    Da perfecta dreptate ai:P!>:D<>:) Luati aminte bai:)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. dap:)) cand is la baie si trebe sa astept , trebe sa citesc neaparat ceva:)).mai aveam reviste ce le luam si le tot citeam ,dar acuma sau terminat si am ramas fara ce sa citesc :((

    RăspundețiȘtergere